062. There's an angel in my heart - 3. rész
2012. június 25., hétfő ∞ 17:21 ~ 0 p ö t y i k e
Lee Byeong Heon
Régen sokkal másabb volt a viszonyunk Givel. Lehet azért mert még kicsik voltunk, de a szülei haláláig teljesen más volt. Mikor a bátyát megismertem nem is tudtam hogy van húga. Min Soo-t mindig csak a sport érdekelte, kitűnő volt belőle. Persze két éve feladta ezt a húgáért, ezért felnézek rá. És akármennyire is tagadja Gi igen is büszke a bátyjára és ő is felnéz rá és megérti a bátyja védelmét.

Eleinte Gi mindig csak szégyenlősen megkérdezte hogy csatlakozhat e a játékunkhoz, később már simán lehetett vele is verekedni. Mindenki azt hinné hogy mennyire fiús, de ez nem így van. Láttam már szép ruhákba, sírni, nevetni, elpirulni. Csak velünk viselkedik másképp, pedig nem kéne. Vagy lehet ez azért van mert mindent tudunk róla.

Több mint 10 éve ismerem már Gi-t, és sokat változott. Egymás szeme láttára nőttünk fel és változtunk meg. De a barátságunk mindig is barátság szinten maradt. Pedig az első csókunk is megvolt, ami egymás között csattant el. Bár az is pusztán viccből volt. Én nem felejtettem el akkor sem.

Sokszor járt az eszembe hogy mi lenne ha elmondanám neki, vajon ha vissza is utasítana a barátságunk ugyan olyan marad e, vagy sem. Én ettől féltem, ezért ezt az érzést mélyen elnyomtam magamban. Távolról figyelem, így nem töröm meg a barátságunkat. Mondjuk abba soha nem gondoltam bele hogy mi lenne ha én is tetszek neki, de Gi-t ismerve ennek előbb jele lett volna. Ő mindig előbb lép az emberek felé, még is olyan kevés barátja van. De lehet ez azért is mert ő a legmakacsabb ember a földön akit ismerek. De ez olyan aranyos benne. Tudja hogy sosincs igaza, még is kitart mellette.

Egy kis kertes házba lakunk, Min Soo-éktól nem messze, pár utcával arrébb. Illetve a város másik negyedébe van egy boltja a szüleimnek. Ruhákat árulnak, és eléggé jól megy nekik. A városnak az a része eléggé felkapott, ezért a forgalom is elég nagy. Legtöbbször besegítek nekik, ez általában abból áll hogy pénztárban vagyok, vagy a ruhákat igazgatom. Nem egy álom állás, de legalább van egy kis zsebpénzem.

Gi és Chan Hee és persze Min Soo a legjobb barátom, talán most már inkább Chan Hee, mert Min Soo elfoglalt a munkájával, Gi meg ugyebár lány.. és én többet érzek iránta. Sokszor fordul elő hogy Giéknél alszunk, és mivel kiskorunk óta ismerjük egymást nem titkolunk semmit egymás elől. Persze kicsit kellemetlenebb úgy végig nézni azt ahogyan felöltözik ha még szerelmes is vagy belé. De Gi persze nem zavartatta magát soha sem. Mióta meghaltak a szülei talán kicsit magába fordult, addig amíg nem jött Chan Hee. Néha úgy érzem kitúrt a helyemről. Gi ugye bár nem tárgy amit birtokolni lehet, ezt tudom én is. De kitaszítottnak érzem magam. Rá kellett jöjjek hogy aki itt kitúrta magát az én voltam. Abba a pillanatba mikor beleszerettem Gi-be.
-------------------------------------------------------------
-Ezt hova rakjam? - kérdeztem anyától.
-Vidd hátra, Chan Hee majd elrakja. - bökött fejével a raktár felé. Igen Chan Hee is néha besegít nekünk, amikor épp unatkozik.
-Rendben. - mentem be a raktárba. -Chan Hee? - rugdostam meg a lábát, épp az egyik dobozon ült és aludt. Ez aztán a munkaerő és a segítség.
-Ah nem alszok nem alszok - pattant ki a szeme.
-Ja persze. - forgattam a szemem. -Csak nem Min Soo-éknál voltál filmezni?
-Nem voltam tegnap náluk.
-Igen? Ma mész gondolom... - sóhajtottam.
-Gi egyedül lesz, muszáj.
-Csak muszájból mész? - szegeztem neki kicsit durván kérdésem.
-Miért vagy ilyen? - vonta fel szemöldökét.
-Mindegy..
-Ha tetszik neked hát mond meg neki.. nem hinném hogy 10 éves barátság csak úgy köddé foszlana. - állt fel és elvette a dobozt a kezemből.
-Mi? Miről beszélsz? - értetlenkedtem.
-Szerintem már rég észre vette hogy szerelmes vagy belé. Tudod milyen.
-Fogd be. - morogtam. -Fogadok neked is tetszik..
-Miért ne tetszene? De te még is csak jobban ismered.. Tudod azzal hogy mostanság nem járkálsz annyit hozzájuk, például hogy ott aludj attól még nem fog az öledbe hullani a szerelme.. cselekedned is kéne néha.. nem csak játszadozni.. - mondta hátulról. Igaza volt, és ez annyira zavart. Pedig nem tudok többet Giről.. Chan Hee legalább az érzéseit ismeri... én mindent Min Sootól tanultam.. hisz lépni nem mertem.
-Attól még hogy titokban szerelmes vagyok az nem olyan nagy gond.. - morogtam.
-Byeong Heon?? - halottam a hangot kintről, majd ez a bizonyos személy be is lépett a raktárba, megfagyott bennem a vér is mikor megláttam.
-Gi? - pislogtam rá. Csak remélni tudom hogy nem hallott semmit, vagy inkább az lenne jó ha hallotta volna? Túl lehetnék ezen már...
-Sziasztok.. anyukád mondta hogy itt vagytok - nézett körbe és Chan Hee felé is intett üdvözlően.
-Ah.. - bólintottam.
-Na mi van? -mosolyodott el. - Ki a szerencsés? Kibe vagy szerelmes? - rakta kezeit a vállamra és kíváncsian fürkészte a tekintetem. Bár inkább tűnt úgy hogy a feszültséget akarná oldani, lehet tényleg annyira jól tudja hogy mit érzek iránta?
-Kíváncsi vagyok a válaszra - jött oda Chan Hee. Megvető pillantást vetettem rá.
-Nem mondod el a jó öreg barátodnak? Na ki az? Én? Nem csak vicceltem - nevetett. Biztosan tudja.
-Nem.. mindegy - léptem el támaszkodó kezei alól.
-Ezt be bukta - motyogta maga elé Chan Hee. Tényleg mindegy mit érzek, látszik rajta hogy tudja.. csak nem akar tőlem többet. Megértem. Jobb ezzel tisztába lenni.
-Jajj Byeong Heon nőj fel! A lányok nem fognak az öledbe hullani. - borzolta meg hajam. Ilyenkor mindig olyan kicsinek és jelentéktelennek éreztem magam, mivel nem voltam soha annyira magas mindenki túl nőtt engem. Gi is csak pár centivel volt alacsonyabb. Mindig úgy éreztem a magasságom miatt nem találok rendes  barátnőt...
-Miért jöttél? - fintorogtam miközben a hajam igazítottam.
-Ma jöttök mind ketten igaz? - mosolygott ismét. Chan Hee nem szólt csak engem bámult. 
-Már megint nem jössz? - tette fel felém fordulva a kérdést Gi. Hangja csalódott volt.
-Segítenem kell a boltban. - füllentettem.
-Istenem. - ment ki Chan Hee.
-Attól még hogy más szeretek Byeong Heon nem akarlak téged hanyagolni. - mondta halkan.
-Tehát tényleg tudtad.
-Miért nem mondtad?
-Mást szeretsz.
-Eddig ezt nem tudtad.
-Chan Hee?
-Tudod hogy én miért nem lépek felétek? Soha sem gondoltam bele abba hogy a barátaim legyetek. Mint.. szerelmesek.. Nehéz arra figyelni hogy egyikőtöket se bántsam meg, az én érzéseimmel.
-Miért ő?
-Mert ő nem tud mindent rólam.. van amit én is elszeretnék titkolni..
-Ez nem így van.. én sem tudok mindent rólad.
-De Byeong Heon.. pont hogy te tudsz mindent. A bátyámnál is többet tudsz.. De nekem olyan vagy mint egy testvér.. és remélem ezt megérted.
-Nem adom fel...
-Nem kértelek rá.
-Nem értelek.
-Soha sem mondtam hogy add fel. Feltűnt hogy nem állítottalak le eddig soha?
-Mindegy.. - sóhajtottam. A makacssága.. néha idegesítő..
-Szeretném ha jönnél... tudod.. tudod mit csinálok egyedül.. - mondta halkan.
-Ott lesz Chan Hee.
-Rendben.. - ezzel kiment az ajtón. Én nagyot szusszanva leültem a dobozra, amin előbb Chan Hee ült. Miért ilyen? Most mit rontottam el? Ha eddig tudta hogy szerelmes vagyok belé akkor miért nem mondta hogy nincs esélyem? Nekem is könnyebb lett volna.. Nem tudom hogy ma elmegyek e hozzájuk.. főleg így nem hogy tudom mit érez Chan Hee iránt.. és azt is tudom hogy Chan Hee érzései is hasonlóak. Szar érzés mikor a legjobb barátodnak és neked ugyan az a lány tetszik.. de talán Chan Hee előbb adná át nekem az utat.. mindig is ilyen volt. Úgy volt vele had legyen más boldog előbb.. és ezért néha ellett nyomva kicsit. Ami Gi-t érinti... tudom jól mit művelt mikor a szülei meghaltak és először volt otthon a bátyja nélkül.. Össze zuhant.. gyógyszert vett be.. meg akart halni, de pont akkor mentem át.. a fürdőbe találtam meg.. nem volt semmi baja csaj nem evett és ivott az nap. Persze erről a dologról Min Soo nem tud.. a mi titkunk maradt.. Vajon lesz ilyen titka Chan Hee-vel is?

folyt. köv.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?