059. UKISS - Let's get
2012. június 25., hétfő ∞ 15:08 ~ 0 p ö t y i k e

U KISS - Let's get

Ha ha figyelj ya mindenki kész hm vissza tértünk
Yeah ez az ahogyan csináljuk 2012ben itt vagyunk
Mondjátok el nekik hogy ez az egész hogyan folyik le

Nézd ezt ya hey csinos lány
Annyira káprázatos vagy sha bang bang
Elkaplak ya akarlak ya miért nem cha
Sha bang bang

Nézd ezt ya hey csinos lány
Annyira káprázatos vagy sha bang bang
Elfoglak kapni ya akarlak ya baby ne cha
Sha bang bang

Nézd az elrejtett éned
Ami azt mondja Én mindig akartalak téged, csak szavak
Egy nyilvánvaló történet, csak söpörd ki az egészet yeah

A stílus amire vártál, én vagyok
A stílusom megállíthatatlan, tudod ezt
Gyerünk szerezzünk valakit, kezdjük el
Csak engem kövess, mindenki yeah

Úgy érzem ebbe a pillanatba megőrülök yeah
Ez olyan érzés mintha felrobbannék most ezen a színpadon, ne állj le

Gyere oda hozzám (ne légy ijedt)
Tégy őrülté (tudod ezt is)
Még egy kicsit, még egy kicsit, mielőtt túl késő lesz (Most egy kicsit forróbban)
Gyere oda hozzám (ne légy ijedt)
Tégy őrülté (tudod ezt is)
Még egy kicsit, még egy kicsit, mielőtt túl késő lesz

Beteg vagyok a fertőzött látásomtól, csak nevetek
Hey ismerd meg önmagad és légy alázatos
Ez olyan mint egy figi nézet CG-ben, az én szívem 4G
Most tudod hogy a szemüvegem nagy,
Egy denevér vagyok akinek éjszaka fényesebb a szeme
A szemek melyek bűvölettel néznek

A stílus amire vártál, én vagyok
A stílusom megállíthtatlan, tudod ezt
Gyerünk szerezzünk valakit, kezdjük el
Csak engem kövess, mindenki yeah

Úgy érzem ebbe a pillanatba megörűlök yeah
Ez olyan érzés mintha felrobbannék most ezen a színpadon, ne állj le

Gyere oda hozzám (ne légy ijedt)
Tégy őrülté (tudod ezt is)
Még egy kicsit, még egy kicsit, mielőtt túl késő lesz (Most egy kicsit forróbban)
Gyere oda hozzám (ne légy ijedt)
Tégy őrülté (tudod ezt is)
Még egy kicsit, még egy kicsit, mielőtt túl késő lesz

Már tudod, hamarosan megbolondulok
Ne félj, csak gyere hozzám

Yeah U KISS visszatértünk
Srácok készen álltok a morajlásra

Nézd ezt ya hey csinos lány
Annyira káprázatos vagy sha bang bang
Elfoglak kapni ya akarlak ya miért nem cha
Sha bang bang

Nézd ezt ya hey csinos lány
Annyira káprázatos vagy sha bang bang
Elkaplak ya akarlak ya baby ne cha
Sha bang bang


[Saját fordítás - máshol feltüntetni csak kérésre~]

Címkék: , , , ,


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?