068. There's an angel in my heart - 9. rész
2012. július 1., vasárnap ∞ 14:01 ~ 0 p ö t y i k e
Bang Min Soo
Soha sem gondoltam hogy egyszer megfordul a kocka és majd rólam fognak gondoskodni. Hogy magára hagyom a húgomat, vagy is nem, de még is ez történt. Bár talán szerencsémre egy olyan személyt találtam az életembe aki nem hagyott ott, és még a baleset után is kitartott mellettem. És tud talán még gondoskodni Gi-ről is. Ami az én feladatom lenne.

Míg Gi épp a szerelmi ügyivel volt elfoglalva az elmúlt hetekben eléggé eltávolodtunk egymástól. Mivel esténként egy bárban dolgozok pincérként nagyon időm sem volt elkapni hogy beszélgessünk. Valahogy mindig elkerültük egymást.. de lehet hogy ő direkt került engem. 

Egyik nap a munkahelyemre új pincért vettek fel. NamJi-nak hívták, egy aranyos velem egykorú lány volt. Nekem kellett körbe vezessem és ezért eléggé jól megismerkedtünk. Sokat beszélgettünk, és a beszélgetéseink sem a felszínes formában zajlottak. Eléggé megtetszett, és láttam rajta hogy ő sincs más állásponton. Mikor végeztünk a munkával mindig haza kísértem. Talán már Gi-ről is megfeledkeztem kicsit. De ő sem foglalkozott mostanában az otthoni dolgokkal, már nem is étkeztünk együtt annyiszor. Nem meséltem neki NamJiről, hisz ő sem avatott bele a saját dolgaiba. Valószínűleg én is ezért menekültem máshoz, hogy ne maradjak egyedül. Ebből a szempontból Gi szerencsésebb volt, hisz ő érte már egyből ketten rajongtak. Nekem meg nem volt senkim. Amíg nem ismertem meg NamJi-t.

Két hétig Gi a mi házunk és Byeongék háza között ingázott. Persze drága barátja oldalán, Chan Hee-t nem is láttam körülöttük., de talán ez neki így jobb volt. Byeong se beszélt már velem, nem értem mi ütött beléjük. Hisz az én kis húgocskámat tőlem nem veheti el senki. Én leszek az aki örökre mellette lesz és vigyáz rá. Vigyáz rá... legalább is egy darabig, amíg képes vagyok rá. 

NamJi-ba szerelmes lettem. Ő is belém. Kéz a kézben kísértem mindig haza, majd egy csókkal búcsúztunk. Mindig megkérdezte mi van a húgommal, és hogy alakul a helyzetünk, én meg meséltem neki. Randizni nem volt időnk a munka beosztás miatt, de egyik nap a főnök meglepett minket és egy hét szabadnapot adott nekünk. Így mikor a húgom nem volt otthon NamJi aludt nálunk. Talán kicsit úgy hangzik ez mintha titkoltam volna Gi elől a barátnőmet, de inkább úgy fogtam fel amit ő nem tesz meg azt én sem fogom megtenni. Nem érdemli meg hogy meséljek neki akármiről is. Megbántott.

Amíg én emésztettem magam a történtek miatt NamJi mindig győzködött hogy megakarja ismerni a húgomat, és menjünk el együtt valahova. Ezért jött a hirtelen ötlet hogy vegyük az irányt a Vidámparkba. Természetesen hívtam Gi-t, de ő nem mozdulhatott ki Byeong nélkül. Chan Hee-t meg nem akartam már kihagyni. Ezért lett a kis csapatunk öt fős. A vidámpark bejáratánál találkoztunk aznap délután, mikor már az idő is enyhébb volt. Érdekes volt úgy látni őket hogy fogják egymás kezét, de láttam Gi arcán hogy ő is meglepődött mikor az oldalamon megpillantott egy lányt.

-Sziasztok - mosolyogtam rájuk.
-Szia bátyó - intett felé Gi, zavarban volt, látszik rajta hogy még mindig nem szokta meg Byeong közelségét.
-Halihó! Ki a vendégünk? - nézet Byeong NamJire.
-Sziasztok, Nam Ji Hyeon vagyok, Min Soo barátnője - mutatkozott be meghajolva.
-Barátnője? - kapta felém tekintetét Gi. Látszott rajta mennyire meglepődött. 
-Hát mivel a napokban nem beszéltünk.. ezért csak most tudtam bemutatni.
-Öhm.. akkor megyünk? Vagy még várunk valakire? - nézett körbe Byeong Heon.
-Nem várunk, már itt van - böktem fejemmel előre, hisz Chan Hee is épp befutott. Gi megfordult hogy lássa kire kellett még várnunk. Mintha megállt volna egy pillanatra a lélegzete. Mondtam neki hogy hívom Chan Hee-t, ezek szerint ő nem említette meg Byeongnak.
-Sziasztok - üdvözölt minket mikor oda ért.
-Te? - kérdezte kissé mérgesen Byeong Heon, de Gi meghúzta a kezét, gondolom nem akarta hogy baj legyen.
-Én is örülök hogy végre látlak jó pár hét után drága barátom! - erőltetett magára egy mosolyt Chan Hee majd vállon veregette Byeongot. - És téged is Gi.. - tűnt el a mosoly arcáról, húgom felé fordulva.
-Akkor menjünk - lépett közbe NamJi majd a vidámparkba vettük az irányt. Ami nem túl nagy, de a mai terveimhez tökéletes volt, bár erre is Gi beszélt rá.

Mikor azt hiszem hogy a terveim tökéletesen alakulnak, és hogy ez lesz a legjobb randim, illetve a húgom is beszél a boldogságáról, minden keresztbe húzódik. Gi átpártol Chan Hee-hez... Byeong kiborul.. Veszekedés.. Makacsság.. és egy baleset ami mindent megváltoztat.

folyt. köv.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?